Babyybabyyy 25e girmek üzereyim, serklajlıyım. Ne rahat dönebiliyorum, hareket edebiliyorum ne de öyle kalkıp yürüyebiliyorum. Doğuma kadar sürekli yatıştayım bi de zorunlu. Mide yanması, ateş basması, bel ağrısı, huzursuz bacaklar ve davul gibi gergin sanki patlayacak gibi karnımla, üstüne bi de hareketli bebişle öyle boş boş bakınıyorum 🤦🏼♀Nedir bu anaların çektiği…..