Hatceninblog Gulnur06 son 16 gün,hastanede yatıyorum, 2 gün önce hareketlerini hissedemedim diye yatış verildi, idrarımda enfeksiyon çıktı sonra da kültür istedi doktor bakalım ne diyecek bugün
Htccndn Tutaste_ Hayırlı uğurlu olsun canım Allah analı babalı büyütsün sonunda sende doğurdun darısı başıma 😂
Htccndn Son 14 gün canım ama dünden belli sancım var ve nişanım geliyor durmaksızın 2 cm açılmam var bakalım ne zaman gelecek 😂
aysee1234 37+4 son 17gün kaldi artik nezaman gelir belli degil yürüdükce kemiklerim sizliyor resmen 😫
Htccndn Tutaste_ eminimki çok güzel bir duygudur canım banada dua et biran önce sancım artsın ve açılmam olsun doğurim 😂
06zehra06 Zeynep__18 benimde son 2 gun arada bi sanci giriyor kasiklarima ve belime..hayirlisi ile doguralim insallah😇
Gulsumd Kaçıncı hafta da doğum pozisyonunu aldı acaba bebekleriniz 37 ye geldim daha baş aşağı pozisyona gelmedi o yüzden sezeryana alabilirim diyor ne yapmalıyım