Belirsizz kişiden kişiye değişiyor galiba bünyeyle alakalı da olabilir ben sezeryan oldum 20 gün oluyor spinal istemiştim ama sağlık sorunlarım nedeniyle ameliyathanede genele döndü ve iyikide dönmüş ameliyat biter bitmez uyandım hiç ağrım sızım yoktu bebeğimi getirdiler 3 saat sonra ben yürümek istiyorum dedim kalkıp dolaştım bence sezeryan en güzeli