Belirsizz 3 sezeryan oldum, ilki ve ikincisinde ertesi gün dik durup rahat yürüyebiliyodum, küvezdeydi çocuklarım günde 2-3 kez hastaneye gidiyodum rahat rahat. .. ama spinal genele göre ilk saatleri atlatmak açısından daha rahat, uyuşukluk devam ediyo bi süre daha . 3. Sezaryenim aşırı kansızlıktan dolayı zorlu geçti, dikiş ağrım yoktu bünyem yorgun kaba etlerim, karnımın içi komple ağrıyordu, 4. Gün kan nakli oldum değerlerim toparlayınca düzeldim ki bu sıkıntım olmasaydı yine bi iki güne kendimde olurdum, çünkü dikiş kesik ağrım çok hafifti, ilkinden sonra hep uyuşuk zaten o bölge . Normal doğum yapmadığım için kıyaslama yapamicam ama sezaryen korkulacak bir şey değil bana göre