GirlandBoy_Mom canım Şuan bende öyleyim 27 Eylül döngünün 21. Günü yumurtlama gördüm normalde yumurtlamadan 14 gün sonra adet olunur yani bugün olmam lazımdı fakat 8 ekimde kan geldi adet oldum diye ped taktım o gün yarım ped dolmayacak kadar geldi 9 ekimde 2. Gün yani normalde çok yoğun olurdu benim toplasan 1 kaşık geldi 3. Gün yok denecek kadar az test yaptım negatif çıktı bugün 4. Gün kahve pembe sildikçe geliyor. O da sabah geldi Şuan gelmiyor. Adet desem toplasan 1 ped dolmaz hamileyim desem test negatif hala bel ağrım ve kaşık ağrım devam ediyor benimde kafam çok karışık