@mrp2023 hayır hıc bır test yatırmadım hsg cekıldım sadece farklı farklı hastanelere gıttım her gıtmemde tum drlar olur olmaması ıcın sebep yok dıye soyledıler bana herhangı bır test yapmadılar suan gıttıgım drda aynısını soyledı fakat ben daha fazla beklemek ıstemedıgım ıcın aşılama işlemi ıstedım