ayseheyecanli Fenerli6767 23 de yaptırın bence özellikle sabah saatlerinde gitmeyin uyuyolar elleri yüzlerini kapatıyor filan birde gitmeden önceki hafta hergün muhakkak 3 lt su için suyu bol olunca daha rahat görünüyomuş 👍🏼 özellikle aktarmam gerekenler bunlar
Nazo77 ayseheyecanli Ben öğleden sonra gitmiştim kafasını dar alana sıkıştırmıştı doktor bir saat sonra gel tatlı ye iç merdiven in çık yeri değişsin dedi.Gittim hala kolu yüzünde dürttü birazcık çekti ama yinede net foto yakalayamadı😅iki hafta önceki foto ondan iyiydi🤭
Nazo77 Fenerli6767 Ben 21de yaptırdım ama gittiğim doktor iki kontrol yapıyormuş 23de birdaha gittim.23-24de yapılabilir bence
Fenerli6767 Linadfne sonuc veriyor dimi ben çünkü normalde devlet hastanesine gidiyorum ama özelden aldım detaylı ultrason
Linadfne Fenerli6767 bende tam tersi şehir Hastanesi’ne gittim ama sonuç falan vermedi sordum hatta kimseye ultrason resmi vermioruz dedi gittiğim hastanedede detaylı ultrason yoktu şu an ilk kızımda netti ultrason resmi
Nurtanesi89 Fenerli6767 evet bakıyorlar canım her ince ayrıntıya bakıyorlar. Rahim ağzı uzunluğu ölçümü de önemli 2.5 in altına düşerse serklaja alıyorlar acil.