Ozgee65 çok dert etmeyin bunları lütfen eğer yiyecek ekmeği varsa Rabbim zaten yaşatır ama doktorum bile dedi ben tuvalete gitmeye korkuyordum. Eğer düşeceği varsa yattığın yerden gider dedi yani o Allahın elinde ben hergün ağlıyordum sinir stres yaşamayın hep moralinizi yüksek tutun emin olun birden bire düzeliyor yani kanama alanı etrafımda olan o kadar kişi varki doğana kadar geçmeyende var kahverengi kanama sorun değil o içerdeki pis kan kırmızı kan tehlikedir siz çok düşünmeyin stres yapmayın pozitif olun