Ozgee65 11+3 de başladı şuan 20+5 en son 15+4 de kanamam oldu çok şükür olmadı daha ama kanama alanı bitmedi. Kasık ağrım filan epey oluyordu idrar tahlili verdim ve yoğun enfeksiyon çıktı 2 defa antibiyotik kullandım ama düzelmedi gibi yoğun kasık vajinal ağrı enfeksiyondanda olabiliyor idrar kültürü verin bi