Cansu1003 bence her hangi bir sıkıntı problem olmadığı sürece bebeği beklemek lazım 41 hatta 42 ye kadar bekleyen gördüm sonuçta kendi sancinla doğurmak her zaman daha iyi ve anne karnında bebeğin bir gün bile fazla durması herhangi bir sorun olmadığı sürece zaten yararina