Bende 38 haftadaym canım doktor aynısını dedi haftaya gel bakalm doğumu bizde başlatablirz dedi kilosu üç buçuktu inşallah kendilignden gelir bende kararszıım son ana kdr beklersem bu sefer bebek iri olrsa sezeryan derse dye korkyorum napsam blmyorum ikinci doğum