Valla ben bu gruptan sonra panik atak oldum hiç önemsemiyorum ki Allah’ın lütfu bu işler laf sokar gibi sözler felan 😂😂 doktor hamilesğn dedi hala hamilesindir insallah yazmıslar olmasam da okeyim üzülmem yani sizde kendinizi germeyin gerdiğiniz için olmuyor inanın yerleşme kanaması 3-4 gün kala olmuyor mu demişsiniz tak diye regl bittiği gün hamile kalmışım napim yani yalan mi söylicem burda ben ..tahmini 12.günü tam yerleşme zamanında kanama geldi normalde asla regl öncesi kanamam olmaz yani