Sevda_mom Rukiisss son günler damla damla akıyor resmen geçmek bilmiyor zaman az kalmış ama sizinde sağ Salim kucağınıza alın inşallah
Sevda_mom E_E1996 ben okurken yoruldum bacım Allah kolaylık versin 🤣sağ Salim kucağınıza alın inşallah 🩷🙏
Gorkemm Sevda_mom son 9 diyor ama oğlum 42 yi doldurup suni sancı ile gelmişti şimdi de kızım da hiçbir hareketlilik yok ne sancı ne açılma ne nişan nasıl olacak bilmiyorum valla her tuşa basıyorum ama oğlumda da hiçbir şey işe yaramamıştı bunda da yaramıyor
Sevda_mom Gorkemm yaa senin minnoşşların yeri rahat o zaman gelmek istemiyorlar 😬sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏☺️
Yadigar_10 Hanımlar bana dua edin yüksek tansiyonla yatmisdim şimdi suni sancı verdiler 38. Haftadayim doğumu baslatiyolar nolur dua edin sağ saglim alalım
Hasadser Yadigar_10 sağ salim kucağına alırsın inşallah tansiyon dan dolayı normal doğum riskli olmuyor deil mi benimde tansiyon sorunum var da normal istiyorum
Kubraakgn0 Sevda_mom Bizimkinin suyu azalmış o yüzden salı günü suni sancıyla doğumu başlatıcak bakalım nasipse doktorumuz daha 38. Haftadayız ama erken değil gelsede sorun olmaz dedi 😂
Duyguceren Queen_Mom_ bana hiç öyle bişey demediler sadece normal yapabilirsin dedi . Benim 2 gündür arada sancım geliyor bugünde karnım ağrıyor regl sancısı gibi girip çıkıyor uzun süreli değil belimde de ağrım var doğum mu başlıyor bilemedim