Defnezumramom Sare34 bi kaç gün bekle bende böyle düşük yaptım adet sancısı gibi adet kanamasıyla tek seferde düştü
Serife2709 Bigsecret3 inşallah öyle bi duruma düşmem qma 14 haftalık hamileyim rahim içi kanama var bebekte bi sıkıntı olursa Allah korusun kürtaj olacam bide önceden devlette lokal anesteziyle yapıyorlardı sanırım
Serife2709 Bigsecret3 ne güzel acıdan cok insan psikolojik olarak cmker cünkü o ana şahit oldugu için
Bigsecret3 Serife2709 yok kuzum hiç görmedim ben öyle zaten dediğin gibi anestezi altında yaptılar bana
Edsn Sare34 1 hafta kadar bekleyin aşırı kanamanız olursa mutlaka gidin ama zaten boş gebelik falanda kendi düşüyor ya da kürtajdan önce haftamız küçükse ilaç veriyorlar o sayede düşürebiliyorsunuz
Edsn Sare34 benimki 4 gün sonra kendiliğinden düştü doktor kürtaj diye ısrar etmişti iyi ki o an yaptırmamımışım
Serife2709 Edsn ilerleyen haftalarda mutlaka genel anesteziyle yapıyorlardır qma bence bebek büyümüş oluyor ya
Bigsecret3 Edsn vakumlu kürtajı genelde özelde yapıyorlar ben devlet hastanesine hiç görmedim belki vardır Evet bilmiyorum ama haklı da olabilirsiniz Ben genel anestezi adı altında olmuştum kürtaji
Edsn Serife2709 belki haftasına göre dediğiniz gibi uygulamayı değiştiriyorlardır ama ben 7 haftalıkken düşük yapmıştım memlekete gidip orada yaptırayım dedim böyle yapıldıpını öğrendim 😑