Ozlemmm3535 BTop canım çatlatma iğnesinden kaç gün sonra test yaptın ? Bu arada Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🧿🙏🏼💖
BTop Ozlemmm3535 amin canım benim Allah sizede nasip etsin inşallah en kısa zamanda❤️🙏🏻 16. Günümde test yaptım canım iğne günü de dahil 16. Gün
ozgemr1 Mrwezyn1 merhaba süreciniz ne durumda hamile kaldınız mı bende bu ay çatlatma iğnesi olacağımda yazınız denk geldi yazmak istedim sizede
ozgemr1 Mrwezyn1 yaa çok sevindim sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ilk çatlatmada mı hamile kalmıştınız
Mrwezyn1 ozgemr1 teşekkür ederim canım Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah evet ilk çatlatma iğnesinde hamile kaldım. 1 sene denedik olmamıştı doktor kontrolünde olsun dedim bu tedavi denendi ve Allah’ta nasip etti.
ozgemr1 Mrwezyn1 ay darısı başıma inşallah perşembe günü bende çatlatma iğnesi olacağım hayırlısıyla inşallah