Zdiyebiri aşılamadan önceki son tedaviydi benim.pcos vardı bende kolay kolay kalamıyorum . Normal hap olan ilaçları denedik önce sonra çatlatma yaptık tutmadı. Doktorum önce bütün normal şeyleri deneyeceğiz en son tutmazsa aşılama o da olmazsa tüp bebek dedi . Ben başka doktora da gittim doktorlar öneriyor zaten bu yöntemi o da aynısını söyledi suan her türlü uygun fiyatlı şeyler denenir en son tüp denenir. Doktorunla devam et dedi