Esin-123 Kese tutunmuş bir kere, majezikle falan bir şey olacağını sanmıyorum… Ben Kml hastasıyım, lösemi türü Dasikam ilacını bilmeden 4,5 hafta boyunca içtim. Ayrıca beyinde kitle var. Onun için de Dostinex içiyordum yüksek dozla.Dediğim ilaçlar bebeği eritir normalde. Şüphelenip test yaptığım anda ilaçları bıraktım. Kese göründü. ama haftaya kalp atışlarını duyup duymayacağımı bilmiyorum. Lütfen çok dua et bana :)