Mhtpsrkn canım ben 14 haftalıkken başladım agdaya hamile kaldığımda jilet yöntemiyle yapıyordum dedim artık agdaya gecim rahatlayım dedim acıyo acımıyor değil ama dayanıyorsunuz bi kere çeksinn gerisi kolay oluyor uyuşuyor merak etmeyin gidinde rahatlayın valla ben şu an çok rahatım 😍🙏☺️