ArzuRahimova Mhtpsrkn o kalsin 1yanada ben dogumu nasil gircem onu dusnuyorum nasil acarim backlarimi of Allahim dusundukce utaniyorum
Alyaveannesi Mhtpsrkn git canimm ne olacak yaa cok daha rahat oluyo bak ordan ciktiktan sonra hep gideceksin ilerde senin yaptigini onlar cok cabuk bitiriyo elleri hizli zaten hemen bitiyo inan
bebekteyaparimkariyerde Mhtpsrkn kız yalan mı ben yaptım o işi artık okadar sıradan geliyor ki anlatamam.oyüzden utancak bişey Yok ki işi bu kadının ondan para kazanıyor öyle düşün.
OzgeDgnp Necla06 agdadan sonra bi uyusma sızı hissettiniz mi kan dolasımı fazla oluyomus ya ondan soruyorum 4 yıldır gidiyorum ama kasıyorum özel bölgem alınırken smdide gidicem ama bebegime bisey olursa diye cekiniyorım
Necla06 OzgeDgnp uyuşma sızı filan hissetmedim ama kişiden kişiye değişir bu durum ben çok tedirgin gittim ilk defa ağda olacağı icin siz benden daha avantajlısınız bence o kadar kasmayın bilindik bir kişi de yaparsa hemen halledilir.
Candan Kizlar ya 33 haftaligim agda yaptirdim erken mi oldu sizce bebegim dogum kanalina girmiş erken olur korkusuyla yaptirdim hafif ucu çıkarsa nasil yaparım
Candan SevgibiR. Erken dogum riskim var ikiz benim gebelik doktor her an olabilir dedi bir yandan korkuyorum kil ucu falan çıkarsa diye
Kubracls Mhtpsrkn 6 sene olucak kuaföre gidiyorum her ay düzenli olarak hamileliğimin son ağdasına da gittim 38+3 üm şuan korkulacak birşey yok muhabbet ederken oluyor bitiyor ve tüylerimde inanılmaz azalma oldu tavsiye ederim ☺️
OzgeDgnp Necla06 her zaman gittigim kişiye gidicem insallah sıkıntı cıkmaz ama mecburum yani hep agda yaptırdıgım icin en temizi o
ozzznur Bende 29+4 de aldırdım şuan 32+1 im çıkmaya başladı birde 34 te ve 38 de aldrrım eğer aldrmadğm zamana gelirse mecburen jiletle almak zorunda kalblrm yada saay kaç olursa olsun koaförü çağrıcam ben evde yaptırıyorum 🤣
OzgeDgnp denizannee özel bölgeye cubukla sürüp bezle cekiliyordu onceden smdi hamileyim nasıl olur uygulanan nedir sizde
denizannee OzgeDgnp aynen devam spatula ile sürüp bezle çekiyoruz. Ben artık uygulama yapmıyorum hamilelik sebebiyle ama heryerde aynı.