Semavat Kızlar selam. Sizde göbüş durumları nasıl? Ben 18 haftalık oldum bugün. Hiç göbüş yok. Biraz şişkinlik gibi var ama tesettürlü olduğum için zaten bol bluzlar giyince hiç ama hiç belli olmuyor. Sizde durumlar nasıl?
Pinarkorkmazer Semavat normal bir durum benim göbeğim 32. Haftada çıktı 32 haftaya kadar hiç yoktu 32 haftadan sonra da çok az vardı hamileyim demeden kimse anlamıyordu
Annelikmghb Semavat ne güzel iste karnin ciksa millete dert oluyorsun valla benim yedi aylik ama dokuz aylik gibi olumsuz yorumlardan sıkıldım herkezin bir aklı yok sadece fikri var 😄
Bettbet2 Semavat benim de 24 E kadar hiç karnım yoktu şimdi 34 haftadayım aşırı şişmeye başladım o zamanlar niye karnım yok diyordum şimdi de niye bu kadar şiştim diyorum 😂
Pinarkorkmazer Semavat evet hatta doğum yaptığım zaman foto attım aileme çocuk doğdu zannediyorlardı oysa ki daha sancı çekiyordum 😂 ailemden uzaktayım ilk bebeğimde böyleydi şimdi ikinciye hamileyim 15 haftalık yine yok
Alone Semavat kız 7 aylık olmuşum daha kilo mu aldın diye soruyorlar deliriyorum. Yok bebek yuttum diyorum 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi Semavat 22 haftalık hamileyim göbeğim var ama bol giyiniyorum bende arkadaşlarım hiç hamile gibi değilsin diyor 😅
Seherkarakoc Bende 21 haftaligim sadece akşamları belirgin şekilde çıkıyor diğer türlü ben dahil kimse farkında değil hamile olduğumdan 😂 bebeğin gelişimi iyiyse çokta takmayin
Rosemihra Semavat 20.haftamdayım biraz göbeğim var ayva göbek. Tesettürlüyüm bende de belli olmuyor . Normal ama 22 den sonra falan büyümeye başlıyormuş net şekilde
mcansu Semavat iç karnınız geniştir muhtemelen ama inan daha iyi erkenden koca bir göbekli kısıtlanmamış oluyorsun 17 haftalığım rahat 7-8 aylık gibiyiz ayaklarımı bayadır görmüyorum dik dururken 😅 banyolar zor her şey zor 😬
Baby_B Semavat 16+5 deyim Göbegim cikti Egilirken zorlaniyorum o kadar soyleyeyim😅 Ilerleyen haftalarda napcas bilmiyorum hic