Merhaba herkese iyi günler 11+3 haftalık hamileyim hiç belirti yaşamıyorum zor yaşayanlar şuan diyebilirler haline şükret diye ama bir düşüğüm ve ilk kez bu yoldan geciyorum ve korkuyorum merak ediyorum bu belirtisizlik normal mi sizce Allah korusun aksi bir durum olsa kendini illaki belli ederdi dimi