anneadayi_ miyopmom benimde ikinci dünkontrol vardı hiç belirti yok 40+1 olduk doktor 41 e kadar bekleyelim dedi
Edaakdemir21 Valla bende 39+4 ama günden güne iyi oluyorum hiç gelmicek gibi 10 gün önce daha ağır zorlu geçiyordu günler şimdi enerjim yükseldi maşallah gelesi yok ondan mı anlamadım 😊
miyopmom Edaakdemir21 evet masAllah bende oyle oldum anlamadim ki bu zamana kadar varya hem sancilarim vardi her an cocuk cikacak gibiydi