Bende yumurtama testi ile gebe kaldım bu markatı kullandım ama doğru göstermedi benim yumurtlamamı ve o ay gebelik olmadı başka marka kullandım o zaman gebe kaldım benden sonra 3 arkadaşıma daha önerdim o markayı ve onlarda gebe kaldı. Tavsiyem testi değiştirin.İnnovita kullandım ben. Bu testinizde de yumurtlama böyle görünüyor bu günü değerlendirin ve testi yapmayada devam edin bence. Tabii gebelik istiyorsanız ☺️