Nutellamm ben kendimden biliyorum . Bu sancılarınız sonra benim gibi devam ederse anlarsınız sizde . Benimm26 da başlamıştı sancılarım sonra da kasılmalar başladı. Büyük abdestim varken filan kasılmalarım artıyor , gaz sancım varkende 😌 yani şunu bilin ben ilk yattığımda sanki hemen doğacakmış gibi davranmıştı herkes kötü bir psikolojiydi, araştırdıkça gördümki çoğu kişinin başına geliyormuş ve normal zamanında doğum olabiliyormuş bunu bil ve gönlünü ferah tut😊