Beyzatls emin konuşmak istemem ama genelde sezeryan ameliyatlarını sabah yapıyor doktorlar öğlen sonuna bırakmıyorlar ben hiç duymadım yani gece 12 den sonra bişe yeme diyorlar sabahta alıyorlar ama belki başka şehirlerde bazı doktorların sistemi farklı olabilir