Burcu089 ben genel anesteziyle 22 eylülde doğum yaptım sontayı uyutmadan taktılar ve hiç hissetmedim hissedilecek gibi değildi ameliyathanede bir anda değişti genel anesteziye döndü ve iyiki dönmüş hiç ağrı sızım yoktu bünyeden mi bilmiyorum ağrım sızım olmadı hemen ayaklanıp yürümeye başladım belki spinal olsaydım daha çok ağrı hissederdim