Hamileolmak1 umrumdadegil Yaptılar öbür hastanede kanama var dediler burda yok diyorlar ama alttan hala kan geliyyor
umrumdadegil Hamileolmak1 sancın var canım bidazmalesef imkanın varsa özele git. Kanamayı nasıl önemsemezler açılma var mıymış? Bir de nstde bebeğin kalp atışı kısmı yok neden öyle acaba
Fundaaaa46 Hamileolmak1 kız bende şuan nst bağlıyım 27 haftayım ama bende kanama falan yok karnım gergin sert acıyor diye geldim 40 üstüne hiç çıkmadı şimdilik doktor iyi normal dedi
Hamileolmak1 umrumdadegil bilmiyorum ki şimdide bana diyorki öksürdünmü böyle sancı görmedim ben hareketmi ettin kabloyumu tuttun dümdüz yattım diyorum şimdi bişey yapıcaklarmış anlamadım ayar oldum gidicem az kaldı
Ecekrk umrumdadegil o haftalarda sancı için bağlayınca kalp atış aletini bağlamıyorlar banada öyle yapmışlardı
yrncgl Fundaaaa46 merhaba benimde karnım sert gergin kasılıyor aşağı doğru çekiyor, ne dediler size acaba 29 haftalığım bende
umrumdadegil Hamileolmak1 ne alaka ya gerçekten bazılarının eline Allah düşürmesin sanki can taşımıyorsun içinde
fztanne1 Hamileolmak1 nst ucunu karnınızın neresine bağladılar acaba göbeğin üstüne mi? Bir daha mı nst çekecekler acaba ? Bu nstde biraz sancılarınız var gibi ama ilaçla müdahale edip durdurabilirler.
Hamileolmak1 fztanne1 serum takdı hidrobilmem ne diye şimdi tekrar nst ama ağrım var hala karnımın ortasında