Leylalarr ozlem_2727 sen çok erken ogrenmissin ben 9 gün sonra 1800 le öğrendim 4 gün sonra hadtaneye gittim bebek kese vs hepsi göründü
ozlem_2727 Leylalarr ne güzel ben hala görmedim ya 2 gün önce gittim kese vebek görüldü de kalp atışı haftaya inşallah ama ben doktora da çok erken gittim mecburen kronik hastalığım olduğu için
Leylalarr orkidemm_ valla o kadar övülen bir doktora gittim ki resmen ilgilenmedi benle sorularımı geçiştirdi şansıma çok yoğundu :(
Leylalarr orkidemm_ ederim canimm inşallah hayırlı haberler alırız Perşembe gecesi bol bol dua edelim birbirimize
Leylalarr orkidemm_ olsun canım hayirlisi böyleymiş Allah tez zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin