Kizlar bebeğimin henüz kalp atışını alamadılar 2 doktora gittim.Normalde 7+1 olmam gerekirken 5+6 çıktım.1 hafta sonra yine gidicem ama 2 gündür bulantı ve halsizlik yaşıyorum.Sorum şu ki bulantım bebeğimin iyi olduğuna dair bir işaret olabilir mi acaba :)