gizemmege Cigdembiyik bizde ikisi arasında kalmıştık Mete Han da karar kıldık. Oğlum doğduğunda fazlasıyla çekikti ve aynı orjinal Mete Han’a benziyordu şok geçirmiştim😂
Sazenin Sınıfta 10 tane Alparslan olacak bu gidişle bu çocuklar okula gittiğinde 😅 Metehan daha iyi bence
metemom_ Cigdembiyik kendi oğlumun adını Metehan koydum çok da seviyorum ismini hitap etmesi çok hoş Alparslan çok Popüler oldu
Busralbyrk Cigdembiyik ikisi de çok güzel ama herkes Alparslan koydu yaa benim de oğlum olacak Alparslan istiyordum ama çok var😂 Mete Kağan koyacağız biz muhtemelen