Cigdembiyik Kızlarrrr selam 1 kızım var adı Azra lina ve şimdi birde oğlum olacağını öğrendım ve eşim Alparslan ismini istiyor bende Metehan sizce hangısı daha uyumlu veya guzel
Daisyy000 Cigdembiyik Ay dün gece rüyamda 4üz oğlum oluyordu. İsimleri Metehan,Alparslan,Teoman ve Atilla idi 😅
Cigdembiyik Balbebek012 dimi ya bencede aslında ben çok başka isimler düşünüyorum ama eşim Türk ismi olsun diye inat etti😂
Balbebek012 Daisyy000 hey yavrum hey ana gibi ana koca Türk hanlığı kurmuşsun ya rüyanda 😁😁acilen dördüz doğurmalısın
Aslaninannesi_ Daisyy000 kız sende benim gibisin yoksa kpss maduru musun 😀 Tuğrul bey yada Baybars istiyordum ama eşim Alparslan olsun dedi onda karar kıldık ♥️
Daisyy000 Balbebek012 Kpss Tarih çalışan anananın göreceği rüya böyle olur 😅 Allahım isteyene nasip etsin bi oğlum var ismi Asil Aybars… Rüyamda bile kaygılanıyordum 5 erkek çocuğa nasıl bakacağım diye 😅😅
ozgmom Cigdembiyik Benim eşimde erkek olursa Alparslan istiyor benimde hoşuma gidiyor bence Alparslan daha güzel ☺️
Rumuz36 Cigdembiyik Alparslan daha erkeksi ve sert karakter gibi Metehan daha ılımlı gibi geliyor bana nedense 🤭 ama söyleniş olarak Alparslan derdim