Burcu_drn bebegimolacak belirtisi olmayıp hamile kalan da var bütün belirtileri yaşayıp hamile olmayanda var olumlu düşünelim hep 🧡
bebegimolacak tatlibebegim_ evet evet sadece beklemek çok zor. Sürekli kafa dağıymaya çalışıyorum.. kaçıncı gün test yapsam acaba
tatlibebegim_ bebegimolacak eğer net sonuç almak istiyosan 13 14 günleri test yapabilirsin ama negatif çıksa bile mutlaka kan ver benim 2 arkadaşımda 13.gün testte negatif 15.gün kanda pozitif gördüler
bebegimolacak tatlibebegim_ doktor 15 gün sonra kan vererek bak dedi ama ben öncesinde kesin test yaparım😁
tatlibebegim_ bebegimolacak ilk aşılamamda 10.gün tamamen negatifdi 2.de de silik çıkınca bi umutlandım doktoruma atmıştım negatif demişti ertesi gün tekrar yaptım oda daha koyuydu ama silikti fotoğrafını bulursam atıyım testin😅 10 ve 11.günün testleri
bebegimolacak tatlibebegim_ ay merak ettim. Çok sağol sende umut oluyorsun bana🥹 2 yıldır öyle çaresizim ki inşallah bu sefer yüzüm güler
tatlibebegim_ bebegimolacak inşallah sen neden dolayı olmuştun aşılama, ben ilk aşılamamda yıkılmıştım negatif görünce sanki hiç anne olamıycak hissi vardı içimde çok kötü olmuştum senin ilk aşılaman dimii
bebegimolacak tatlibebegim_ evet benim ilk aşılamam. Sebepsiz inferlite bizimki. Bi kere hamile kaldım ama kalbi durdu kürtaj oldum nisanda. Şimdi yine uğraşıyorduka ama gücümüz kalmadı gidip aşılama yaptırdık çok korkuyorum
tatlibebegim_ bebegimolacak yaa yinede hamile kalabilmişsin çok şükür inşallah bu sefer miniğin seninle olur🌸🙏🏻
bebegimolacak tatlibebegim_ evet ona da inananamıştım. Hiç olamayacak gibi hissediyordum. Etrafımda herkes doğururken öylece kalakaldım gibi hissediyorum
tatlibebegim_ bebegimolacak her ezan okunduğunda “ya musavvir” ve “ya erhamerrahimin” söyle istediğin kadar elini karnına koyup bide enbiya suresi 89.ayeti okuu sürekli inan çok faydası var
bebegimolacak tatlibebegim_ kuzum senin testte silik miydi? Benim 10. Gün ve testim belli belirsiz var ölcem heycandan
tatlibebegim_ bebegimolacak evet canım aşırı silikli gözle zor görülüypdu testn fotoğrafı çektiysen atta bakayım