Burcu_drn merhaba benim çok şükür ilk aşılamam tuttu bende şaşkınım. 4 yıllık evliyim açıkçası vakti saati yettiğini düşünüyorum eşimle bu bebeğe çok ihtiyacımız vardı. Stres yapmamaya ve sürekli olumlu düşünmeye çalıştım, genel olarak dinlendim çok yormadım kendimi. Beslenme olarak çok bir şey yapmadım yani normalde nasılsam öyle yedim. Hem kendimi çok ümitlendirmedim hemde hep olacak diye inandım öyle yani. Allahtan hayırlısını isteyin, rabbim gönlünüze göre versin, dua eder dua beklerim💐