MUCIZEMM__ ben hala aynıyım. Tiksinti, iştahsızlık, halsizlik, baş dönmesi hissi, sabahları karın ağrısı oluyor gazdan, gece 3kez çişe kalkıyorum. Nabız yüksekliği var, mide de hazımsızlık var. Hepsi bir kenara yeter ki iyi ve sağlıklı olsun sağ salim kucağımıza alalım.