MUCIZEMM__ Nasıl gidiyor güzel anneler belirti durumlarınız nedir rahatladınız mı nasıl geçiyor günler
Ecemom_ MUCIZEMM__ kasık ağrıları arada kendini gösteriyor onun dışında bir belirtim yok. 13 haftalık hamileyim maşallah hiçbir belirti yaşamadım çok şükür
EsraOzsusam MUCIZEMM__ 2. Gebeliğim sanki 5-6 aylık gibi göbeğim 😖 ama 3 kilo aldım sadece. Bulantılarım azaldı ins daha güzel günler bizi bekliyoor :)
Hamileeee MUCIZEMM__ bulantı hafıfledı gıbı ama koku hassasıyetı benı bıtırıyo hafıd ağrılarım var 13 hafta kılo almamışım ınsalllh fazla almam 😂hareketlerımı gördüm 🥰
Mftninanasi MUCIZEMM__ ilk gebeliğin mi ben ilk gebeliğimde 16. Haftaya kadar regl olsaydım düzenli anlamazdım bile hamile olduğumu
zuhreeakc ay hala midem bulaniyor benim hap içiyorum çalışırken zor oluyo iki bucuk kilo aldım şimdiden 13+4 haftam 😮💨
MUCIZEMM__ Hamileeee ben de hiç kilo almadım sadece koku hassasiyeti oluyor öğürme atakları yaşıyorum