Bende öyle 1 seneyi geçti martta kimyasal olmuştu yumurta takibi , ilaçlar , rahim filmi , sprem testi , hormon testi yapmadığım kalmadı psikolojim bozuldu elimde değil bırakamıyorum umudu kenara ama olmadıkça da yıprandık hem ben hem eşim :( zor bir süreçteyiz