Nnmm ben muayane oldum çatı muayanesi
Aslında korkulacak bişey yokmuş ama ben kendimi çok kastım bilinç altım dolu olduğu için
O yüzden doktor bir tereddüt etti doğum esnasında da kasarmısın diye ama haftaya tekrar gideceğim muayane edecek
Şuan için normal gidiyor herşey normali doğurabilirsin dedi
Zaten ben de her ikisinde de korkuyorum 😂 sizin muayeniz ne zaman