Zeynepeymenyusuf Babygirl91 bizimde son 11 ilk çocuğumda bende öyleydim bunda sabırsızlıkla bekliyorum ☺️
Yelizakan Son 12 ama erken doğum riski vardı 36 den beri gelmesini bekliyorduk halen bekliyoruz 😅 38+2 den selamlar
Tugbayalci Beyzaylm benim de son 5 . Ama hiç bi belirti yok gelmek istemiyor sanırım. Ben de bi an önce gelsin istiyorum
Cansu-2600 Feliz Net doğum tarihi belli değil suanlik normal gözüktüğü için artık keyfi ne zaman gelirse. Ama 23 Ekimde tam 40 hafta doluyor o zamana kadar beklicez dedi doktor