senatss 3 günün testleri ve bu gün 11 bucukta muanem var dua edin bunda pozitife negatif kan öğrenip dönmeyeyim raabbim isteyen herkese versin inşallah ❤️
sena0104_ senatss umitlendirmek istemem ama reglden 1 hafta once öylesine kan vermiştim 7 çıkmıştı gittim evde test yaptım aynı seninkiler gibi silik cikti flashla gördük bence var 🥰
Canimbalim senatss bende en alttaki gibi silik çizgiyle kan verdim 25 çıktı değerim sonra 102 ye yükseldi inşallah bebeğimi görürüm. Sende de pozitif çıkar bence. Ama çok erken vermiş olacaksın beklemesi çok stresli
Nazli1334 senatss cnm merak etme ilk kana sonra idrara geçiyor bu hcg hormonu şimdi burda silik çıktığına göre kanda pozitifi göreceksin küçük olduğu için ultrasonda görmeyebilirsin
Anneolsamkeske senatss ben acilde birseyler uydurup verdim gebelik demedim halsizlik var yerimden dahi kalkamiyorm dedm gebelik suphen var mi dedi bilmiyorum korunmuyoruz dedim ve sonuc 1.5-2 saatte cikti sağlık ocagi cok gec çıkıyor:(
senatss Anneolsamkeske yok ben direk kadın doğuma randevu aldım hen kanıma baksınlar hemde ultrasonla baksınlar diye
senatss Canimbalim olsunda bekleyeyim gerçekten çok korkuyorum negatif görürsem dşye Kano aç mı tok mu veriyim fark eder mi