nazel123 Ne yapıyorsunuz kızlar 39+5 olduk biz iki gündür nişanım geliyor parça parça stres heyecan korku hepsi var gece uyandım mı uyuyamıyorumda 😂
prensesimveannesi nazel123 11+4 üm daha şimdiden gece uyanınca tekrar uyuyamıyorum sebebi ne inan hiç bilmiyorum 😅😅
nazel123 Nazo77 bende tek sefer diye düşünüyordum ama kimisinde parça parça devam edebiliyormuş sanırım 🤷🏻♀️😅
Nazo77 nazel123 Daha dün gebelik eğitiminde ebe dedi hiç parça parça olur demedi bizi kandırıyorlar 🤣🤣🤣
isiksinem45 Nes7616 Ay valla bende aynı gece felan öyle uyanmiyorum ama akşam yatağa yatınca uyumamm yarım saat kırk beş dk felan buluyor 23+4ten selamlar
Alya-veanne Nes7616 ah hepimiz aynıyız resmen huzursuz uykular habire tuvalet değişen bozuk uyku düzeni hormonlar bi mutlu bi mutsuz ben tam olarak buyum Şuan 😂😂
ZeynepDuru17 nazel123 5 ay olca selamlar günaydınlar sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah 😅😊🤲
nazel123 68pembemavi01 doğum sonrası hazırlığıymış sanırım bebişler gelince daha çok uyanık kalacağımız için 😂
68pembemavi01 nazel123 Valla oğlum var 3 yaşın da sabahları 7 de uyanır bazen 8 de ondan alışkınım uykusuzluğa ama gece hiç uyanmaz ona da alışacaz 😂
korkmazbeste nazel123 39+4 🥲 Hiç belirti yok benimde. Normal doğum mu olucak sizinde, 41.haftaya kadar gelmez ise suni sancı ile alırız dedi doktorum💐😊
nazel123 korkmazbeste benimde 39+5 oldu bugün normal doğum için bekliyoruz 40+2ye kadar duralım dedi doktorum ama iki gündür parça parça nişanım geliyor bugün kontrole gitcem 😊