Bende o marka aynı testtn almıştım 2 ay önce aynı o şekil silik çıktı bir hevesle eşime söyledim mutlu olduk regl 1 gün vardı sonra ertesi gün regl oldum o günden sonra umutlanmamaya çalıştım ağustosta tatildeyken tatilin son günü regl günümdü ben regliden 2 gün önce hastalandım vucut ağrısı öksürük baş dönmesi mide bulantısı artık ne olduysa acaba hamilemisin bile dediler ben pek sanmadım ama inş diyordum içimden sonra regl oldum ama iki gün sürdü ağrılıydı her zamanki gbi üstüne görme gbi gelmedi bana 2-3 gün oldu işte bitti benim hastalık 1 hafta sürdü birsonraki reglde günüm geçti 2. Gün test yaprım iki farklı silik çıktı yine ümitlenmemeye çalıştım akşam kan verelim bakalım dedim 128 le pozitif gördüm dünyalar benim oldu kandilde oruç tuttuğumda çok dua ettim allaha sesimi duydu şuan 7 haftalık gebeyim hayırlısıyla şu 1 ayıda sıkıntısız geçirisek inşallah hiçbir belirtim yok göğüslerim kopuyor derecesinde ağırıyor başkada belirtim yok