bsrakkaya0 aynen psikolojisi düşükten kötü maalesef. Ben düşükten sonra almadığım kiloları aldım. Kıyafetlerim olmayacak raddeye gelince kendimle konuşup psikolojimi atlattım ve sonra zayıflamaya başladım. O yüzden aglayacaksan agla, 40 gün aralıksız agla ama içinde kalmasın yeterli, birileriyle dertleşeceksen dertleş. İçinde tuttukça dertte büyüyor maalesef.