Ben 8 haftadayken düşük yaptım ancak 10 gün öncesinden kanama başlamıştı. Tamda o ara kurban bayramı tatili 9 günlük olanlardan 🥺. Acile gidiyoruz yat dinlen diyip geri gönderiyorlar. Kendi doktorum şehir dışında bakamıyor. 😔 Sonunda geldi doktorum baktı. Çatala çıkmadan önce morel vermeye çalışan kadın, muane den sonra sus pus oldu dedim kesin düşecek. Doktor bu gece yarışa alalım dedi ve hastaneye alındım. Saat 6 gibi sancılarım başladı. Saat 11 kadar sıklaştı. Ben normal dogum yapmadım ama o gün normal dogum hissettim diyebilirim. Omurga ayrılıyor gibi agrı karnımda gidip gelen bir sancı. Yatamamam, ayakta gezip durmam, kakam geliyor gibi hissedip tuvalete gidip gelmem… Zaten son gittiğimde tuvaletin kapısında içimden düşen bir şey hissettim. Sonrasında feryat figan eşimi ve hemşireyi çagırdım😓 Buda benim düşük hikayem. Rabbim kimseye yaşatmasın🤲🏻