Ezgiiiiia Yilmazfatma ben eksik yazmışım canım memleketim Erzincan Almanya da yasıyorum 🤣 selamlar olsun🥰
Yilmazfatma Ezgiiiiia almanyaya slm o zaman allah yardimcimiz olsun meleklerimizi hayirlisiyla kucagimiza aliriz insaalah bu srada 33+4haftaligim
Ezgiiiiia Yilmazfatma insallah canım. Aramızda 4 gün var ☺️ Bebişin döndü mü bu arada ? Ve bunu çok merak ediyorum kasıklarında baskı oluyor mu ya da vajinanda batma? aynı haftadayız bende sürekli oluyor . Bir de rahim ağzı kısalığı var. Sürekli yatıstayım😣
CooperBaby Ezgiiiiia Ah bir çok arkadaşım ve akrabalarım hep oradalar, zamanında gitmişler.. Aynı durumdan müzdaripler.. Ama aslına bakarsanız heryer aynı.🙄 Anın tadını çıkarmaya devam elimizden geldiğince. 🤗🌸 Öpüyorum çok. Sevgiler.💕
Ezgiiiiia CooperBaby ah çok doğru söylüyorsunuz. Ama ister istemez insanın kendi memleketi gibisi yok.Bilirsiniz hamilelikte duygular daha da bir depreşiyor😣Ben de öpüyorum sevgiyle kalın 🙋♀️💕
Ezgiiiiia Cimbom selamlar efendim Merveee1 🙏🏾🙏🏾🙏🏾 Aytkn ne güzel genç anne olmak,sağlıkla alalım kucağımıza insallah ❤️
Aytkn Ezgiiiiia Memleket elazığ,ama doğma büyüme Adanalıyım 😊 bizde 7 haftalık olduk rabime şükürler olsun🤗19 yasında yavrumu kucağıma alacağım inşlh rabim kısmet ederse.
Esraesra06 Ezgiiiiia 4 buçukta uyandım uykum kaçtı sabah da işe gidicem 🤦🏻♀️ Ankaralıyım 29 haftalığız 💕