İçmiyorsunuz. Doğum başladığında dua ile suya atılıyor. Açılıyor suda o bitki. Rahimde onunla beraber açılıyormuş. Ben deneyecektim ilk Doğumda ama gece Doğum yaptım ve ulaşamadım olan arkadaşa. Annesi koyuyordu ve senelerdir işe yaradığını söyler. Ancak Sudan çıkarmayı unutmamak lazımmış. Sonrasında yani.