Estur Srp canım bende var bir arkadaş vermişti Doğum yaparken yengem için suyun içine koyup okunuyor Allah’ın izniyle işe yarıyor. 8 cm açılma olmuştu ama görümcemde daha çok oldu 10 cm kadar yani biraz nasip ama yine de yapmaktan bir zarar gelmez değil mi 😊
Pinar6889 Srp bende de var çevremde kullananlardan işe yaramış diye duydum niyet edip suyun içine atılıyomuş dua ediliyomuş o sudan da bir yudum içiliyormuş bende kullanıcam inşallah 3 4 haftaya kadar
lkayRazgatLolu Srp sen doğuma girerken biri suya atıp dua ediyor içiremiyor tabi sana o an ama farketmez bnm arkdşmında 11 cm açılması olmuştu
Alinmavi Srp tabiki de hicbir mantigi yok tamamen batil eglencesine yapin isterseniz yapmaktan bir sey cikmaz sonucta vucudunuza giren bir sey yok ama inanmayin tabikide.
Cansel Estur bişeyi çok merak ediyorum acaba Doğum başlamadan Doğum olması için suya koyup o suyu içsek bişey olurmu hani doğumu başlatsın diye çok merak ediyorum yardımcı olursanız sevinirim 40 haftalığım bu arada
Burcuuuuuu Srp Nerdesiniz bilmiyorum ama İstanbul'daysanız ya da ulaşma imkanınız varsa ben Eminönü'nden Nil Baharat'tan aldım 5 liraya.
Teacher34 Ben bır ay once umreye gıdınce aldım 5 tl vermıstm ne ıse yaradıgnı bılmıyodum satan kadın elıyle hamıle ısaretı yaptı gelıp anneme gosterdım suya atılıyor doguma gıdınce o acıldıkca senın dogumun kolaylasıyor dedı
Estur Cansel canım ben öyle bişiy duymadım hiç ne desem yalan olur. Ama bilen bir arkadaşım var senin için bir sorayım yazayım tekrar 😊
Srp Gittigidiyordan sipariş ettim inşallah deniyicem ama içicemde.birde doğumun nezmn olacağı belli değilse sancım gelmezsr günüm geçmisse içsem faydası olurmu ki
Estur Ssila canım ne okuyabiliyorsan oku Yasin amenerrasulü ayetel kürsi özellikle bol bol oku kısa sureleri oku eğer sen okuyamazsan ki büyük ihtimalle okuyamazsın başka birine de okuyabilirsin benim yengem doğumdayken ben okudum. Niyet edip oku inşallah yararını görürsünüz. 😊
Srp Estur sordunuz mu bnde merak ediyorum.mesela haftaya kontrolüm var 39.haftaya girmiş olucam evde okuyup biraz içip gitsem zararı olurmu?
Sibelylmz Böğürtlen yaprağı çayı da iyi geliyor diyorlar ben aldım günde bir bardak içmeye basladim. İki haftadır da hurma yiyorum bakalım ne olacak sonuç.
deletedmom11 [bilinmeyen] yok yawru doğum anında koyanda war sancıLarı başLayınca koyanda war açıLması geç oLuyomuş eğer büyükse benimki iki avuç içi gibi büyük 😂 daha erken atsam iyi oLcak suyun için