Fatmadali memnuniyetten memnuniyete değişir.arkadas Gülçin hanımda doğum yaptı bebeği 4 kilo doğdu normal doğumda zorlanacak bir bebeği normal.doguma almış ve cekelerken bebeğin kokunu çıkarmışlar yıllardır fizik tedavi görüyor cocuk…Bende Bi deneyeyim dedim virüs zamani gittim.konak hastanesi zaten devletten beter.pkadar para aliyorlar kapıda bekletiyorlar uzun süre..virüs zamanı diye eşimi içeri almadılar ama beni cagirdiklarinda muayenede başka hasta vardı beni içeride odada bekletti sonra beni muayeneye aldı başka hasta yi içeri aldı. Ben apar topar muayene oldum ilacımı yazdim doğru düzgün soru sormadan öbür hastaya geçti eski düzen devlet gibi..devlet bile artık tek tek alıyor hasta mahremiyeti diye bisey var sinir oldum bidahada gitmedim……sonra cihanda Ayfer hanıma geçtim.dogumu orda yaptım…şimdi tekRr cihana Ayfer hanıma gidiyorum.muhtesem Bi doktor tüm arkadaşlarımı ona yonlendirdim resmen.hepsi memnun kaldı.