Abgu şehir hastanesinde Ömer Doğukan Saraç var kuzum ben ona takipliyim onu önerirm pişman da olmazsn ona gidersen özele gitmeye dahi gerek duymazsn şans ver bir kerelikte olsa pişman olmucaksn cok iyi bir doktor herşeyiyle cok ilgili bende tavsiye üzerine gittim arkadaşmn annesi gitmiş cok memnun kalmş şans ver dene dedi giittigmde o doktora gölcükten gelen bayanlarda vardi devlette çalşyormuş normalde şehir hastanesine geçmiş 2 sene 4 sene önce dogum yapıp hala o doktoru tercih edern dahi var pişman olmazsn