tesbihlibebek Kubraaaaa güzel tercih ama şuan aklıma ne geldi ne yazık ki çevre isme kulp bulmaya çalışır said i sait diye okuyup sonra da dalga geçerler sence Zahit Ömer nasıl Zahit anlamı: dinin yasakladığı şeylerden uzak duran kişi demek
Kubraaaaa tesbihlibebek ben bekarken cok begeniyordum Said adini derdim hep oglum olursa said olsun diye. Açıkcası bu feto olaylarından Biri bana koyma ortalık zaten karışık dedi nurcu derler dedi. Ne alaka dedim çok sçma düşünüyorsun dedim. İsimleri ora bura cekmek yanlış isim isimdir yanı.
Kubraaaaa Belas samet te düşündüm canım ama Said ismini bekarken bile çok seviyordum oğlum olursa Said olsun derdim ☺️