Sibelcet adetinize daha 4 gün varsa ve 13 çıkmışsa yükselmesi çok muhtemel kendimden örnek vereyim yumurtlamanın 12. Günü 5 çıktı, 14. Gün 9 çıktı(doktor kimyasal gibi dedi) 17. Gün 28 çıktı, 19. Gün de 72 çıktı(artık sağlıklı ilerliyor gibi ama belli de olmaz dedi) Cuma bende tekrar kan vereceğim. Başlarda insanlar umutlanıp sonra büyük hayal kırıklığı yaşamasın diye doktorlar başta temkinli oluyor çok normal öyle demeleri, inşallah güzel düşünün güzel olsun sonuçlar, rabbim gönlünüze göre versin